Jogpontok projekt logója
Jogpontok projekt logója
Széchenyi 2020 logója
Akadálymentes változat

Személyes ügyfélfogadás

A személyes jogsegély keretében a megadott településeken és nyitvatartási időben a JOGpont irodákon az ügyvédek személyre szabott tanácsadással és jogi felvilágosítással, iratmintákkal segítik jogi problémájában!

A személyes jogsegélyszolgálat létrehozásával olyan, a munkavállalók és munkáltatók, a lakosság által egyaránt igénybe vehető szolgáltatás biztosítása a cél, amely keretén belül a JOGpont irodákhoz fordulók ingyenesen, felkészült szakemberektől kaphatnak tájékoztatást, jogi tanácsadást és egyéb jogi szolgáltatást (kivéve a jogi képviseletet). A jogsegélyszolgálat ellátását a JOGpont irodákban ügyvédek, illetve jogászok végzik, feladatuk, hogy a megadott időpontokban, az ügyfélfogadási rend szerint az ügyfeleket fogadják, számukra jogi tanácsadást, tájékoztatást nyújtsanak, meghatározott körben iratszerkesztéssel, illetve iratminta átadással segítsék Önt.

A személyes ügyfélfogadás a jogi segítség legteljesebb, és így gyakran a leghatékonyabb, formája. Lehetőség van a problémák teljes megvitatására és a beszélgetés közben számos kérdés merül fel még. Ennek eredményeként egy célzott és leginkább a saját ügyére szabott jogi segítségben részesülhet.

A helyszínek és nyitvatartási idők a felső menüsorban a megfelelő régió kiválasztásával érhetőek el.

Tehát először válassza ki az Ön lakhelye, munkahelye szerinti régiót, majd az adott régió alatt megtalálja az irodák ügyfélfogadási időpontjait, helyszíneit. Válassza ki az Önhöz legközelebb eső, Önnek leginkább megfelelő időpontban működő irodát és problémájával, kérdéseivel keresse fel.

Célszerű, ha konkrét kérdéseivel már úgy keresi fel az irodát, hogy az ügyben keletkezett iratait is magával viszi. Egyszerre több kérdéssel és problémával is fordulhat irodáinkhoz, amennyiben kérdései a Jogsegélyszolgálat területei menüpontban felsorolt jogterületekhez tartoznak.

Az ügyfelek fogadása érkezési sorrendben történik. Amennyiben már vannak a jogásznál, és mások is Ön előtt érkeztek, úgy várja meg, míg sorra kerül. Abban az esetben, ha az ügyfelek nagy száma miatt az aznapi ügyfélfogadási időpontban már nincs lehetőség az Ön ügyének megbeszélésére, kérjük, egyeztessen a jogásszal egy új időpontot a következő ügyfélfogadási napra.