Jogpontok projekt logója
Jogpontok projekt logója
Széchenyi 2020 logója
Akadálymentes változat

Telefonos jogsegély

Telefonos jogsegélyszolgálat keretében vonalas és mobiltelefonról ingyenesen hívható telefonszámon azonnali jogi segítséget vehet igénybe mindenki a következő időpontokban és telefonszámon.

Ingyenesen hívható telefonszám:
06-80-77-88-00

Az ügyfélfogadási időpontok 2019. 07. 01-2019. 09. 30-ig, minden hónap első 4 hetére vonatkoznak!
Hétfő: 8:00-20:00
Kedd: 8:00-10:00 és 13.00-20.00
Szerda: 9:00-20:00
Csütörtök: 11:00-20:00
Péntek: 8:00-20:00

2019. harmadik negyedévében az alábbi napokon nem lesz ügyfélfogadás:
2019.07.31., 2019.08.19., 2019.08.20., 2019.08.29., 2019.08.30.

Az időpontok letöltése táblázatos formában

Tisztelt Ügyfeleink!
A telefonos jogsegély 2019. augusztus 5-én (DA) 11-19-ig elmarad, aug. 24-én 10-18 óra között lesz megtartva,
2019. augusztus 06-án (NYD) 13-19-ig elmarad, aug. 11-én 10-16 óra között lesz megtartva,
2019. augusztus 12-én (DA) 11-19 elmarad aug. 17-én 11-19 óra között lesz megtartva,
2019. augusztus 13-án (NYD) 13-19-ig elmarad, aug 18-án 10-16 óra között lesz megtartva.

Tisztelt Ügyfeleink!
A Dél-Alföldi régió telefonos jogsegélye július 8-án (11-19 óráig) és július 10-én (9-11 óráig) elmarad. Pótlásukra július 13-án 10 és 18 óra között, valamint július 20-án 10- és 12 óra között kerül sor.

Tisztelt Ügyfeleink!
A Nyugat-Dunántúli régió telefonos jogsegélye július 9-én (13-19 óráig) elmarad. Pótlására július 14-én 11 és 17 óra kerül sor.

A telefonos jogsegély biztosítását az együttműködő partnerek összehangolták, 2019.07.01-2019.09.30-ig az alábbiak szerint: az Észak-Alföldi JOGpontok 44 órás, a Dél-Alföldi JOGpontok 40 órás, a többi régió esetében havi 32 órás működési idő áll fenn. A hat régió összefogásával összesen ez havi 212 órát jelent.

A telefonos jogsegély minden tekintetben ingyenes, hiszen ingyenes mind a hívás (annak költségét Ön nem fizeti!) és természetesen ingyenes a tanácsadás is.

A telefonos ügyfélszolgálat gyors, szóbeli tanácsadást tesz lehetővé, kizárólag az ügyfél által rendelkezésre bocsátott információk alapján. Azokban az elsősorban eldöntendő kérdésekben, mint például: a problémás esetet hogyan szabályozza egy adott jogszabály. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a telefonos jogsegélyszolgálat csak a honlapon, a Jogsegélyszolgálat területei menüpontban leírt témákban biztosítja a válaszadást. Amennyiben hosszabb személyes konzultáció, egy-vagy több dokumentum bemutatása is szükséges az ügy megítéléséhez, forduljon személyes ügyfélfogadás keretében a JOGpont irodákhoz.

A telefonos jogsegély anonim, felhívjuk a figyelmét, hogy ne adjon meg személyes adatot, így nem szükséges megadnia nevet és lakcímet, vagy egyéb olyan adatot, amely az azonosítását lehetővé tenné, bemutatkozni sem szükséges! A hívás fogadása esetén kizárólag kötelező statisztikai adtaszolgáltatás okán anonim kérdéseket tehet fel a jogász (ügyfél neme, kora, munkavállaló/nyugdíjas/vállalkozó-e a hívó). Azaz csakis a szolgáltatás színvonala és száma érdekében tehet fel a jogász jogi területeket nem érintő kérdéseket, Ön pedig válaszai, illetve problémái elmondása közben ne hivatkozzon név szerint a kérdésben érintett felekre (pl.: munkáltatóra/munkavállalóra, ne adjon meg cégnevet). Az anonimitásból következően – bár statisztikai számlálás céljából – a hívások rögzítésre kerülnek, de ezek visszakeresésére nincs mód, hiszen nem azonosítjuk az ügyfeleket.

Kérjük, amennyiben igénybe vette a telefonos jogsegélyt, ide kattintva töltse ki elégedettségi kérdőívünket. Segítségét köszönjük!